Pages

Sunday, July 31, 2011

salam ramadhan

assalamualaikum..

lamanya tidak update belog huu.. kesibukan yang melanda menyebabkan kekangan waktu untuk berlama-lama depan lappy ni mm..

semua pun alasan semata untuk sedapkan hati hoho.. last week ke Lahad Datu, buat operasi di sana. 1st time masuk Felda. memang betul la kawan cakap, masuk felda ni macam masuk dalam kampung bunian haha. betul. bayangkan la sepanjang-panjang perjalanan LD - Felda tu hanya ada pokok sawit saja. sampai d felda tiba-tiba ada beberapa bangunan. siap ada maybank dan pejabat pos lagik hehe.. hebat jugak la orang felda ni. biarpun terpinggir dari bandar tapi dorang pun ada pembangunan jugak.

ok lupakan pasal felda. malam ni 1st tarawih, InshaAllah. dan InshaAllah akan solat d masjid yang baru siap. aku angan-angan dulu, kalu siap masjid ni, aku pun mo dirikan masjid jugak!hahaha.. amin~

ok itu saja untuk kali ni. jumpa lagik lain kali~


SALAM RAMADHAN~

Malam 1 -
keluar dosa-dosa orang mukmin pada malam pertama sepertimana ia baru dilahirkan, mendapat keampunan dari Allah.



p/s: aku sudah dua bulan tidak pegang jarum dan benang! erk~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...