Pages

Friday, May 6, 2011

Kembalikan Jiwaku

assalamualaikum

oh tidakkkkk~ kenapa jiwaku di seksa sebegini rupa? Ya Allah tolonglah hamba mu iniiiiiii..waaaa~~
kenapa disaat aku memerlukan dia perlu sakit2 sebegini?dan memerlukan aku untuk menggantikannya dengan yang lain? ini tidak adil!! setelah sekian lama kita bersama, kenapa perlu ganti dengan yang lain huuuuuuu tidakkkkkk dan dan dan dan dan dan yang paling tidak adil, kenapa harus lain jugak harganya? cis cis cisssssss...

adapter laptop buat hal pulak. tiba-tiba(erk?) tidak boleh berfungsi. malam semalam masa off laptop nampak ok saja. tiba-tiba pagi nak on tidak boleh pulak waaaaa..dan harus diganti tidak boleh repair huuuuu... dan kalu adapter lain harga dalam 150++ tapik kenapa ini harus sampai 400++ waaaaaaaa..
*pengsan!



nampaknya saya harus bekerja keras demi jantung hati ku ni. hari-hariku suram tanpanya huuu... ni pun pinjam laptop my niece atas belas kasihan mereka huhuuu

p/s : time laptop sakit ni la aku tiba-tiba rajin mo upload gambar segala namun hasrat terbantut sebab semuanya ada dalam laptop yang sedang koma itu!

p/s/s: sapa2 yang baik hati boleh la tolong belikan saya~ ~ peace2~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...