Pages

Wednesday, March 16, 2011

Oh Merong!

Assalamualaikum..

kenapalah sangat malas update belog.. maaf, saya sangat bz plak minggu ni. pening nak siapkan order customers huhuuu..

ok lupakan. hari senin lepas bersama-sama cousin terchenta pegi tengok cerita Hikayat Merong Mahawangsa. memang best lah! memang rasa tidak cukup tengok sekali. dan aku rasa ceritanya macam pendek betul. iya betull hee.. lebih kurang satu jam empatpoloh menet saja. tapi memang best lah.. aku suka part ummi nazira cakap..

"raja kami lah yang jaga kami nanti.."

hahah.. macam sedap jak bunyik nya dia cakap gitu ngeee..


stephen rahman - merong mahawangsa
ummi nazeera - embok
khir rahman - kemawas
gavin stenhouse - marcos





ke-excited-tan kami terserlah sampai amek gambar pun tangan vibrate hahaha...
kami lupa mo amek gambar tukang blanja kami tiket wayang hoho..

sampai masa tibanya waktu,
redup hati kamu berdua,
bila dua jasad bersatu,
hidup mati jadi bersama
(betul ka tu?)

p/s: sapa sudah tengok, angkat mouse!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...