Pages

Thursday, March 3, 2011

gadis itu! gerrrrr

assalamualaikum...

bingung..
iya bingung mau buat order yang mana dulu.. yang kecik dulu or yang besar di dahulukan? or yang wat banyak profit dulu ngeee...

ngantok dan penat tapi kena paksa badan jugak huuu.. semua dah tanya bila barang nak siap. sorry.. ampun ampun... saya hanya seorang gadis yang ada dua tangan untuk menjahet huhu.. kalu saya ada tangan macam sotong kurita, ble sehari ble siap doblas hp case lapanblas pencil case! haaa itu hanya kalauuu..

ok. lupakan benda di atas. semalam hari rabu, macam besa, tidak ada kelas. jadi senang la aku nak mengurus benda-benda yang perlu di settle kan. jadi ceritanya, semalam aku pegi bsn tawau. iyaaa beli no.pin dpli.... nasib belom ramai orang dalam bank. time turn aku kena panggil...

" dpli yah.."
" ndak da sda dpli. DP suda.." gadis bsn tu bagitau..
aku dengan muka blur..
" aaa? iyalah dpli."
" bukan, sekarang dpli ni under upu, bukan maktab"
"er.. iya ok." terima kasih ya gadis. saya bukan 1st time isi bendalah ni...
"suda kerja ka? " mungkin dia cuba bersikap ramah..
"emm?.. belom.." lambat aku jawap...
" duduk ruma jak la? " aii ni suda lebeyyyy
"err.. iyah.. " pun lambat dan teragak-agak...
end of conversation.

apakah yang anda dapat daripada berbualan di atas?


yesss!!! napa jugak ko nak sibuk aku keja or tidak? siap tanyak duk ruma saja.. huhh nasib tidak lama di kaunter semalam. hangen aku... ikutkan hati aku nak jawap..

" iyah duduk rumah jaga anak lapanorang, husband ndak bagi keja.."

haaaa kan senang. mesti dia diam. huh. benci

ok lupakan. think positive.. think positive..



p/s: Jangan pernah merindukan sesuatu secara berlebihan. Karena yg demikian itu menyebabkan kegelisahan yg tak pernah padam. Seorang muslim akan bahagia ketika ia dapat menjahui keluhan,kesedihan,dan kerinduan.Dan demikian pula ketika ia dapat mengatasi keterasingan,keterputusan,dan keterpisahan.Betapapun yg demikian itu adalah tanda kehampaan hati

p/s/s: aku curik di atas dari fb member!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...