Pages

Monday, February 14, 2011

Kisah Kursus Kahwin

assalamualaikum...

minggu ni sangat busy. ada temu janji dengan uztat2 di Muis ngee... ya ya tentunya bukan aku yang nak kawen. belum ada rezeki lagik. sebelum kawen kena pegi kursus kawen yah. even soploh tahun lagik, preparation nak kawen kena ada agaggagaa... dan aku rasa macam dah di atur oleh Allah, aku cuti sekolah 1week dan dengan jayanya selamat ke kursus kawen ni
http://www.cute-smiley.com

jangan tidak tahu, sebelum kursus bermula ada duapolohh soklan kawen agama kena jawap. sapa gagal tidak boleh kawen! ahhahah kejam.. soklan2 tu hanya sekadar nak tau pengetahuan kita saja. alaa soklan time2 sekolah dulu, budak derja dua pun ble jawap! http://www.cute-smiley.com

masa jawap soklan, tengok jari orang kiri kanan suma pakai cencen. jari aku? kosong! ini tak boleh jadi... time rehat pukul doblas tu aku balek ruma dah pakai cencennnnnnnn yeay!!!
motiff?http://www.cute-smiley.com

ok hari pertama pertama kursus hanya cerita warming up pasal procedure kawen. nak kawen kena ada itu ini, bla bla bla... ustat dia pun agak pelawak jugak. mungkin nak hilangkan boring kami weee... sapa la tahan duk berjam-jam dengar ceramah..

lepas dari kurus ni baru tau napa dia di wajibkan bagi mereka2 yang nak kawen. dulu aku ingatkan saja2 jak dorang nak buat kursus ni. tapi sebenarnya ada baik nya. banyak benda dibelajar contohnya hak2 isteri aiseh~ kuikuikuiiii ustat2 yang bagi ceramah tu pun ada jugak bagi nasihat yang best. dan menjadikan yang suka marah ni jadi baik dan penyabar~ *wink2

sebenarnya banyak benda best yang nak di kongsikan, tapi aku dah lupaaaaa~ waaaaaaaaa~ maklumlah dah lanjut usia hukhuk~.. kongsi gambar kegembiraan jak la ngee...


di luar hujan yang betul2 hujan. bukan hujan renyai-renyai~
tapi tidak pedulik, gambar tetap posing comel T__T



kami!


yay!! sudah boleh kawen~

p/s: banyak orang banyak ragam, banyak wang hantaran banyak yang botak! wakakakka.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...