Pages

Monday, January 3, 2011

sekolah oh sekolah!

assalamualaikum..

macam lama tidak update belog kan? kesibukan yang melanda mengakibatkan badan lambat bertindak balas terhadap rangsangan dari otak. apakah yang aku merepek nih?

ok hari ni merupakan hari pertama persekolahan. ada dua orang anakbuah aku yang baru naik tahun 1,dorg ni bersepupu.

ni anak kak indah
danish

"bagi tengok mbahnya. danish orentasi. macam dia jak paling besar ni ahahha" sms dari kakak
badan dia memang besar, masa tadika pun dia yang paling besar. badan macam budak dah derajah tiga!



ni plak anak kak rina
Azree dan Najlah
Azree tahun ni dah masuk Tahun 3
Najlah baru masuk Tahun 1

baik betul anakbuah aku ni. dulu aku time sekolah agama saja pakai tudung. pegi sekolah kebangsaan terus hilang tudung! miahahhaaaa... tapi sekarang dah insap!
tapi aku dulu tidak ada beg Barbie macam budak2 sekarang nih. cis!


aik? sudah ada kawan?
hahah ni sebenarnya anak kawan kakak aku. kebetulan sama-sama anak masuk tahun 1 di sekolah yang sama.
kenalkan, ini Batrisya..
Selamat Berkenalan!


anak aku? insyaAllah sepolohtahun lagik ok. sila bersabar wahahhahaaaa... terasa macam nak pegi sekolah balek huhuuu..

p/s: dulu time sekolah aku selalu berbaris dalam kelas paling belakang. sebab aku paling tinggi!!yay!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...