Pages

Saturday, January 29, 2011

Sabariah

assalamualaikum..

hari ni mau mengamok~
waaaaaaaaaaaa~!!!!
benci nya~!!!

tadik baru jak balek dari kedai alat jahitan d tawau ni (kalu aku cakap nnt kenak saman pulak! wakakkaka). mau cari pen yang air erasable tu. hari tu pernah beli, ok. second time beli, k.o! dakwat pen tu sudah kering rupanya! cis! cis! cis! abis duwet aku tujuhinggit! dan tadik, aku tidak belajar dari kesilapan lalu, pegi jugak beli pen tu di kedai yang sama. waaaaaaaaaaaaaarrggg~!!! tidakkkk..

aku cakap, " dek ble ka terai dulu pen ni? ari tu beli kering sudah ink nya"
" ala ndak ble kak. bukak kira jual"
huh! kededut mau mampus! tapiii... aku beli jgak! sampai jak dalam keta, aku terus buka plastik dan terai. yes! that's all!!!! aku ndak akan pegi lagik beli barang kedai tu! aku dapat pen yang sama lagik dan rugi lagik!

sabar.. sabarr.. aku macam mau tukar nama terus jadi Sabariah!

moral of the day: SILA BELAJAR DARI KESILAPAN LALU!

ok bai!
mau makan banyak-banyak kasi hilang stresssss!



p/s: hari ni banyak kenduri kawen mau pegi. muka kena maintain xble marah2 nnt nampak kedut.


p/s/s: sorry kalu mengamok terus keluar slang daerah agagagagaga...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...