Pages

Friday, January 7, 2011

ptptn ujrah

assalamualaikum..

semalam aku terima surat dari ptptn. glup! ya ya saya belom abis bayar lagik.. tapi tengok tajuk surat dia,

Tawaran Pertukaran Pinjaman Kepada Pembiayaan Ujrah

apa benda la Ujrah ni? ok kalu rajin boleh check sendirik kat PTPTN







oh rupanya nak tukar dari 5-4% kepada 1%... sukur la nak. naik gila jugak aku tengok penyata ptptn tu. nak bayar kos perkhidmatan saja ntah bila nak abisnya. cis! ni dah kurang-kurang ni harap bayar hutang la cik wahahaha...

ok sapa nak kemas kini boleh apply kat Ujrah

p/s: sama-samalah membanteras gejala lupa bayar hutang~ kuikuikui... bayar eh!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...