Pages

Wednesday, January 12, 2011

permulaan yang baru

assalamualaikum...

maafkan di atas kemalasan untuk hapdet belog. perasaan yang bercampur baur mengakibatkan seluruh anggota badan turut merasainya (motif?)

ok di pendekkan cerita. di awal tahun 2011 ni aku telah bertekad untuk sambung belajar. err bukan sambung belajar sebenarnya. ada ayat lain sebenarnya yang lebih sesuai.. tadik aku dah selamat mendaftar untuk amek course LCCI. untuk apa benda ni? masa aku daftar tadik pun orang macam pelik tengok aku. ya im a degree holder, tapi tidak salah jugak untuk amek LCCI yang setaraf ngan diploma nih kan?.. masalah di tawau ni memang sangat lah berat. mungkin degree yang aku ada tidak sesuai untuk kerja d Tawau (yaka?) kesimpulannya sila lah cari kerja di luar kawasan anda!. tapi aku sangatlah mahlasss..



aku sebenarnya mau perbetulkan benda yang telah aku onarkan. wahh.. ayat.. juga ingin memperbaiki kehidupan agar tidak dipandang remeh. ceh~

jadi harap-harap aku akan bertahan selama setahun ni untuk belajar semula. otak aku sudah mula berkarat, tulisan pun macam budak derjah satu. adakah aku masih ingat lagik bendalah akaun nih? hoomaigot...~ baik aku selongkar buku akaun lama yang telah berdebu.. fuhh fuhhh~

esok aku dah mula start class. harap-harap semuanya berjalan lancar. er persoalan dibenak, adakah aku bakal student yang paling comel senior? ohhh tidakkk~ saya masih muda remaja lagik. bulan depan baru genap umur suku abad+1 wahahahhahaaaa.... sila congak sendirik!

dan sekarang aku tengah pening memikirkan order felt craft yang belambak yang belum di siapkan lagik. tidakkkkk~~


p/s: doakan saya lulus exam! erk! adakah terlalu awal untuk di doakan?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...