Pages

Monday, January 24, 2011

naik lagik

assalamualaikum...

kenapa hari ni baru aku perasan barang naik? iyaa barang naik! bukan bawang di pasar saja yang naik, barang yang lain juga naik. waaaaa~ barang jahit juga naik~
punca?? http://www.cute-smiley.com
Tawau jugak kena tempias rupanya..

terus mood berubah.

dulu aku tidak amek kisah pun bawang naik, minyak naik. gula naik. hantaran naik. eh hantaran naik aku kesah wakakakkaa.... tapi sekarang kena pandai berjimat. pegi kelas naik basikal jak la!

tapi bukan semua barang yang naik. aku saja nak memberontak sebab kedai nyonya tu kejam. asal baru saja aku masuk kedai dia, dia dah sibuk-sibuk macam nak halau aku kuar. hello nyoya, saya bukan mo culi lu punya barang laa..

shopping online juga yang tidak membebankan :D
but must beware..

peace ~ peace~
marilah bershopping sementara masih ada uang! dan er.. sementara masih ada discount sale Chinese New Year!


p/s: tidak sabar untuk bercuti CNY nanti ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...