Pages

Sunday, January 9, 2011

buku jurhat

assalamualaikum...

hai semua~ hari ni dah hari ahad. ada AJL la huhuuuu... aku pastinya sokong FT! Febri Tales Faizal Tahir laaaa hohohooooo maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamoOOOOoooOO~hukhukhuk...

ok hari ni dah siapkan bukur jurhat untuk my bff. aku dulu pun selalu buat buku macam nih. tapi dah lama tabuat sebab malas dan hanya membangkitkan kenangan lama. cet! persetakan itu zaman jahiliah silam yang kelam! o' Ooo ada orang marah~ tapi betul besh dulu kalu tulis-tulis dalam diary la lebih kurang ngehngehngeh...

ok ini lah dia buku nya..
sebelum di make over.. hee


dan inilah hasilnya setelah di make-up! hohohoOOo

kalu dulu buku sekolah ku terutamanya subjek sejarah macam nih,
confirm aku dapat A1!
miahahahahaaa...

oh ya SJ tu bukan Sejarah ya. itu adalah huruf pangkal nama tuan punya nih
Salma&Jumadi
ok!

err dan jugak...
5 itu adalah tanda 5tahun ya (wooo!)
bukan 5 orang anak.

nota cinta :

'Never explain yourself to anyone..
because the person who likes you doesn't need it,
and the person who dislikes you won't believe it..'

ahh syahdunyaaaa~ curik dari status FB myfren! opss!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...