Pages

Sunday, January 23, 2011

ayuuuuuu

assalamualaikum...

hari ni, hari ahad. hari minggu. hari berlibur. harii.. er..hari.. hari yang sangat bohsan. sepanjang hari Tawau di basahi dengan airmata dari cik awan yang dari pagi tidak pandai berenti. tapi hatiku tidak dibasahi dengan airmata ok. hanya dibasahi dengan rasa jeles tengok gambar-gambar Ayu Raudah dan Zakuan Adha! ciss~

boleh ka nanti InsyaAllah kawen aku nak baju macam Ayu Raudah nih? tudung? er kalu boleh nak labuh sikit. tapi bunga tu.. gerrrrrrrrr aku tak boleh tahan! aku memang nak macam tu!! plesss~


pic: Beautiful Nara

baju dia ni memag comel. skirt dia jangan cakap la. kembang payongg~
tengok gambar dekat bawah nih, kain dia boleh nampak kembang time dia bersimpuh. tapi kalu aku nak patah pinggang jugak la kalu duduk lama2 macam nih haisshh~

colour dia pun sweet~
waaaa~


pic: Beautiful Nara

cakap pasal tudung, tudung macam nih yang best! ahaha tudung Vispera nama dia. cah~ ala2 arab gitu~

pic: koleksi Vispera

ok tamat. titik. jangan duk berangan!
esok ada class!

p/s: kenapa aku cakap pasal benda kawen nih? oh tidak~





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...