Pages

Saturday, December 4, 2010

OreN!

assalamualaikum...

saya adalah sangat penat. satu hari ini saya telah menghabiskan masa-masa saya bersama teman-teman. saya sungguh gumbira. tetapi sekarang dan waktu ini saya adalah sangat penat dan ngantok. oh tidak! badan saya sungguh lesu. saya memerlukan rehat yang cukup. sekurang-kurangnya lapan jam tidur ataupun lebih dari itu lagik saya suka. oh ya! saya juga sempat sediakan hadiah seperti yang saya janjikan. tetapi harap maklum, ketika ini saya adalah seorang pejuang mencari keja. oleh itu sila paham.

ini saja yang saya dapat bagi huhuuu.. kawan2 kalau nak buat majlis, sila tunggu saya bergaji besar, berkereta besar, dan yang besar2 saya. kecuali saya!


kakak aku pun minta buatkan jgk untuk kawan dia mmm...



kami la yang rakus memeriahkan majlis~


kami kembarrrrrrrr
sebab..
kami sama-sama OREN
dan..
kami lahir di hari dan waktu yang sama! yay!
the Februarian girl!


tapi malangnya saya tidak sempat untuk berposing sakan dengan baju vogue hot saya. sebab saya kan ayu dan pemalu (sila jangan muntah)

ok amek gambar tangan pun cukup la. saya telah memaksa meminta ibu jahitkan saya baju ala-ala mak datin vogue. sehingga membuat ibu pening dengan kemahuan saya. oh tidak!
(kalau orang lain memang aku dah kena sepak!)




p/s: tidak sabar tunggu gambar dari photography pengantin!

p/s/s: bilik macam kapal pecah!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...