Pages

Friday, December 31, 2010

kerajinan melanda

assalamualaikum...

maafkan diatas ketidaksempatan untuk meng-hapdet blog. macam sibuk betul minggu nih. kalah datuk bandar wahahahahaaaa... tulang empat kerat saya sangat penat. juga macam bekerja dibawah matahari. bau pun sudah macam bau matahari! ahahahaaa... dulu time sekolah, cikgu selalu marah. kalau dah lepas time rehat, semua masuk kelas bau matahari katanya agaggagaaa..

aktibivi hari ni ialah : Menjahit!

pagi tadi kidnap mesin jahit ibuk. hohohooo... tapi oleh kerana menjahit hanya sebulan sekali, maka banyak jahitan lari dari landasan keretapi huuuu... penat kena tetas balek. benci!


sila abaikan objek2 di belakang mesin jahit.

sebenarnya mau jahit semua yang dibawah nih. tapi dah semput hukhukhuk.. ada tiga pencil case dan satu uncang.


tapi yang siap hanya ini!

syukur la nak! ada jugak hasil untuk hari ni huhuuuu. pandai sudah menjahit dan aku dah boleh take over Butik ibuk! miahahahahahahahahahahaaaaaaaaa

bila kerajinan melanda, bilik pun macam dilanda angin kuat.
kepada bakal suami saya, mahupun bakal boipren saya, sila berbangga di atas kerajinan saya menghambuuuurrrr mengemas bilik ok. ini menunjukkan saya sangat rajin mencari uang untuk membeli handbag&kasut pampers untuk anak2.


kesian laptop. macam mainan jak beli dua hinggit!
tapi ini adalah untuk kebaikan bersama. menjahit sambil berblog! wahahahaaaa...
silap hari bulan laptop aku kena jahit! padan muka aku.


ok itu saja untuk hari ni.
Selamat berhari Jumahat
Selamat Bercuti
Selamat Tahun Baru
dan
Semoga Semuanya SELAMAT!


p/s: batuk belom reda lagik. tonsil bengkak. ni adalah akibat daripada perbuatan sendirik. minum lagik berais! sila minum sampai pengsan lagik! waaaaaaaaaaaa~~!!!


p/s/s: Tahniah juga untuk Pasukan Bola Malaysia!
ibuk yang tidak pernah tengok bola juga teruja tengok bola malam rabu tu! harharharrrrammm~





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...