Pages

Saturday, December 18, 2010

kekasihku di ambil orang

assalamualaikum...

wah jarang-jarang aku update time-time macam nih hohooo..
aku baru balek dari orang kawen sebenarnya. penat dan ngantok..
tapi aku kuatkan semangat untuk menaip walaupun dengan mata tertutup! (tolonglah percaya..)

tadik yang kawen adalah senior aku seperti yang telah dimaklumkan dalam entry sebelum nih. dia jugak merupakan anak kepada kawan ibubapa saya . jadi tadik kami pergi bersama-sama.(sorry terskema plak)

me: ibuk. ibuk mau pegi mana?
ibu: orang kawen, anak Bu Kusmadi (panggilan orang jawa memang macam nih)
me: hoo? iya iya c Wan! (nama sebenar)
ibu: iyakan, bukan satu sekolah ka dulu?
me: iyah senior ku huhuuu...
ibu: ayok la ikut..
me: okeh (dengan suara kecewaaa sebab dia sudah kawen dulu dari aku.. wakakakaka boleh ka macam tu?)

aku ni jarang nak ikut ibu pergi tempat-tempat macam tu. bukan sebab tidak mau orang cop aku anak ibu. tapi sebab takut kenak soal soalan yang menguji minda dan jiwa lagik membina dari kawan-kawan ibu huuu..

dulu time sekolah memang aku minat ngan dia nih. tapi dia tak layan aku huuuu.. mentang-mentang aku baru naik form 1 dan dia masa tu sudah form3 terus sombong tanak layan. cet~
(sebenarnya dia tak tau pun, aku jak lebih-lebih. maklumlah kejutan budaya naik form 1 dan jumpa abang-abang kacak!)

kenapa aku rasa dia tidak berubah?
i mean, dia lah. dari time sekolah dia memang besar macam nih
atauuuuuuu....
aku saja yang telah membesar dengan sihatnya sebagai juara?!
oh nOooOOoo~

apapun semoga happy-happy hey bersama isteri tercinta huuu..
ok aku tak jeles

tak puas hati sebab tak dapat bergambar dengan pengantin lelaki.
maka ni saja yang sempat!
peace peace~


ok bai! semoga mimpi indah!

p/s: wah tajuk entri bakal mengundang taufan dan banjir!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...