Pages

Friday, December 17, 2010

Beauty's Rival in Blog!

assalamualaikum..

ahhhh tidakkk~ benciii!
ni la ni yang aku malas kalau dah tengok tv, ter addicted! muahahahaaa
biasanya aku jarang tengok tv (camana mau tengok tv kalau mata hari-hari depan lappy? tipu!)..
tapi sekarang yang aku tengah meroyan ni sebab tengok cerita tv kerajaan hehe..(sokongla gov supaya dapat kerja! kuikuikui~)
Tv2~ Tv2~ dunia riang~ d Tv2! (sila nyanyi ikot rentak)

sudah lama tidak menonton cerita cina. ah.. aku mana layan sangat cerita tv nih.. tertengok ni pun sebab orang cakap cerita nih best. best ka?


Beauty's Rival In the Palace
Mon-Fri @6pm

Ruby Lin- Dou Yi Fang
Sammul Chan- Liu Heng

aku tekanan sebab adik dia tu jahat.cis!cis!cis! tapi kalau tidak ada watak antagonis ni, mana cerita nak jalan! wahahaha sedapkan hati agar tidak memberontak baling remote tv wahahahaa.. tengah bersabar tunggu hari senin nextwik plak huuu lamanya lagik..

ok tu saja entri takpuashati dari saya. bai!

oh ya. mahapkan saya untuk tajuk yang tidak menyenangkan di atas tu ngeee..
peace peace! no war!http://www.cute-smiley.com



p/s: suka tengok costume dorang ni. comel2 n nice dan tutup aurat! (kurang tudung saja hoho)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...