Pages

Wednesday, December 22, 2010

awards dabel trabel

assalamualaikum..

hari ni terasa gumbira sikit sebab dapat awards dari MamaJnJ lalalalala~ (sila berikan tepukan)

tajuk award ni ialah Interesting Blog's Award ( ceh interesting la kali~ )
gambarajahnya adalah seperti berikut ya murid-murid..



kemudian sila jawap tanpa meniru dengan 350948747 patah perkataan
Nama Belog dan Kenapa anda letak nama itu
er.. nama belog? nama-belog-saya-ialah- Isephia. saya-memilih-nama-ini-adalah-kerana-eerr-kerana-kerr-kerrr-keranaaaaa... bopren saya dulu adalah vokalis SO7 - Duta...
kan dah bocor rasiaaa.... saya sangat suka minat cinta lagik sayang dengan lagu Sephia ituuuu...
hey sephia~malam ini ku takkan pulang~ tak usah kau mencari aku~... demi cintamu~ok cukup.

URL belog anda dan dari mana datangnya idea itu
http://gincupurple.blogspot.com/
emmm dulukan (sekarang jugak masih!) saya adalah peminat setia Gol&Gincu dan of course la sebab terpengaruh dengan Fazura ngeeee... purple tu sebab er.. saya adalah peminat susah nak mati kale purple~~ huuu.. org cakap kale janda. yaka? dulu la. kalu aku pakai baju pepel jak, mesti orang tegur macam tu.. ish ish ishhh.. mesti dorang jeles tengok aku pakai pepel kan wahahhaaa (jadi kalu warna datin apa? aku nak jugak!)

Apakah kaedah dalam penulisan belog anda?
kaedah? adui.. boleh escape nih?
kaedahnya dulu sebab saya bosan-bosan. suka cakap sendiri. suka tulis diari..
dulu kan famous orang tulis-tulis dalam diari. tapi dalam diari macam-macam boleh hambur. dekat belog ni, boleh jugak tapi bahasa kena tapis dulu wahahahahaa..
(adakah saya menjawap soalan dengan baik?)

Apa perasaan anda bila tengok beloh orang cantik dan menarik sedangkan belog anda tidak.
kejamnya soklan nih..
perasaan saya bercampur baur suka dan duka. hohoo.. tidak lah.. er kalu tengok belog orang cantik mesti rasa..

"wow.. bestnya belog ni. dia ada macam-macam lah.."

kalau tidak pun mesti melihat dan membaca dengan tekun sambil mulut ternganga.
macam nih http://www.cute-smiley.com
lepas tengok tu mesti tengok belog sendiri.. "ish ish kesiannya belog aku..tak canggih macam dia" dengan nada penuh dengan rasa naif dan innocent.

Bilakah belog anda diwujudkan?
ketika bulan agak kurang mengambang dan bintang agak hilang sinarnya..
September 2008.
wake me up~ went September ends~

Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower belog anda?
adeh fakor umur menyebabkan saya kurang.. kurang... kurangggg ingat. wahahahahaa.. aku lupa laaaaa... mungkin sepupu saya!
next!
Sila tag 5 orang lain untuk menerima anugerah dan serahkan syarat-syarat ini.
FreakyStar
Fazleeayu
JRY-Boonto
Pen Merah Pen Biru
RinaDoRina


award yang seterusnya adalaah bertajuk.. Belog Cantik dan Menarik~ dan gambarajah adalah sepeti di bawah di sebelah tengah ini



Kreteria ini diperlukan untuk belog-belog ditag mengambil award ini iaitu menjawab 6 soalan mencabar minda ini

Apakah pandangan anda terhadap belog yang tag belog anda untuk terima belog ini?
pandangan saya kabur-kabur lagik hilang tumpuan sebab orang yang tag ni berada di jauh dari pandangan saya. hahaha... belog mamaJnJ ni kompon la saya suka sebab kale kami sama weeee~ lagik pun mamajnj adalah penyelamat ku time keja dulu huhu. dialah orang pertama aku kenal time masuk office dulu. dan dia pun suka melukis! suka tengok lukisannya. terus teringat jugak dengan sketch yang pernah aku buat dalam diari duluuuu huuuu~

kenangan manis dalam hidup anda?
kenangan? erk.. otak ku macam rosak sikit akibat banyak benda yang terjadi. mudah2an masih ada kenangan manis di masa hadapan untuk di kongsikan. next!

kenangan pahit dalam hidup anda?
kenangan mana satu yang nak ni? tapi dalam banyak-banyak benda, aku sangat menyesal sebab terlalu ikutkan hati. ok lupakan!

Adakah anda puas hati dengan kehidupan anda sekarang?
manusia mana pandai puas. aku pun macam mamajnj, perlu lakukan sesuatu untuk mengubah hidup cuma belum sampai masanya. dan aku percaya sangat dengan rezeki Allah ada di mana-mana. cuma mungkin belum sampai masa...
(sorry terskema pulak menjawap soklan2 di atas nih hoho)

Nyatakan 3 impian anda yang belum tercapai
kenapa 3 saja? aku mau tigajutaaaaaaimpiannnnnnnn~
1- keja tetap
2- ada business sendiri hoho~
3- op kos la saya mau hidup dengan orang yang tershayanggggg

Tag 5 orang untuk award ini
yang sama diatas tadi jak laa. ok.


p/s: macam menjawap exam spm jak aku!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...