Pages

Thursday, November 25, 2010

Sama tapi tak Serupa

assalamualaikum

mm.. sebenarnya masa tengok cerita dekat TV3 Stairway to Heaven , pelakon yang watak dia Eunice Arogon sama betul dengan dengan penyanyi kat Malaysia nih.. haaa cuba teka!

Nama dia amat susah di sebut,
Glaiza de Castro
(sila cuba sebut)

sumber dari PEP
.
.
.
agak-agak macam siapa ya?
.
.
.
.
.
ya betoOOooOooL~~
macam
MIZZ NINA

yang beru betunang..


kopi ais dari sini


MIZZ NINA
pic from napiru



GLAIZA de CASTRO
curik gambar dari sini


http://www.cute-smiley.com

kan kan kan? sama sebijik! wahahah mizz nina dah menjumpai tujuh di antara kembarnya, anda bagaimana? ahahaha

p/s: aku pun suda menjumpa kembarku... ya tidak lain dan tidak bukan Cik Fazura yang hOt! hahahhaaha.. ( sila jangan jeles~ :p)

7 comments:

  1. Bertuah dapat kembar yang cantik! dan maknanya kamu pun bertuah...memang kamu cantik. Dan kecantikan perempuan pelihara sebaiknya.

    ReplyDelete
  2. @singalautmetro: hehe mereka2 ini memang cantik..InsyaAllah akan dpelihara sebaiknya. tp sya x hot macam fazura ahahah gurau jer :D

    ReplyDelete
  3. kembar fazura? oh tidak syak lagi, mmg serupa laa

    ReplyDelete
  4. @nora: ahahaha nora.. org gurau jer la. sya pendek dan itam! wakakakaka.. oh my Gucci!

    ReplyDelete
  5. uinaaa ia pula macam mizz nina @mrs noh tu hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...