Pages

Wednesday, November 24, 2010

BintangGila dan Cik Keju

assalamualaikum...

semakin hari penyakit ini semakin parah.. kadang-kala ingin juga bertanya kepada incik doktor (yah memang saya ingin berjumpa INCIK doktor, bukan PUAN doktor. wahahahaha gediks!)

aku : doktor doktor.. ada tak ubat untuk penyakit saya nih?
Dr.nsem : semua penyakit musti ada ubatnya.. cik sakit apa ya?
aku : mmmm.. mmmm... mmmm... penyakit saya, penyakit MALAS.
Dr.nsem : aku sepak kang!
(sila jangan percaya, lakonan duniawi semata)

yah memang penyakit nih HANYA DIRI SENDIRI yang dapat membantu anda... huwaaaaaa

ok. cut the fat short, semalam saya berjoyah bermanja-manja bersama-sama BintangGila. yah BintangGila tu cousin saya! benci dia dah nak pergi Solo bersama family. jadi kami berdua telah menghabiskan masa dan membuang duit berjalan bersama~

d ruma beliau.
terserlah keJAKUNan saya dengan mesin urut OGAWA ini.
wah Hebat~ Hebat~ Hebatttt~~~

untuk yang sakit pinggag seperti saya (kesan yang sakit aritu masih ada huhu!) amat la baik menggunakan mesin urut OGAWA ini. tp untuk mereka-mereka yang seperti saya amatlah tidak baik. mulut tak pandai nak diam. wakakakaka.. geli weh~ maka dengan itu lebih baik jauhkan alat ini sebelum jiran sebelah baling kuali! tolooong~~~


yah sebenarnya dah lama mengidam nak makan Cik Keju yang nih, tapi baru sekarang ada kesempatan dan teman! weeee~


inilah dia yang bakal kami selamatkan masuk dalam perut
Extreme Cheese Lava with Cheesy Chicken.yay!


dah habis yang tu, sambung yang ni pulak sambil mengompat bermanja-manja
ini untuk cousin saya, cik BintangGila
Chocolate Mint Frappe


ini pula untuk saya, cik YangHampir2nakGila
Iced Coffee
(betapa baiknya kami dengan tidak membazir, lihat saja la piring kami. licin!)


ok itu saja untuk kali nih.... berjumpa lagik d lain siaran. zasss!!


p/s: sila tukar perkataan berkale ini ke dalam bahasa omputeh~

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...