Pages

Thursday, September 23, 2010

mari menjahit

assalamualaikum...
semalam aku telah bertungkus lumus dan bekerja keras (hiperbola.. jgan percaya) untuk menyiapkan pensel case untuk Ain. dia ni adek kawan aku..

oleh itu mari kita sama2 menjahit!
( aku nih sda lama xpegang mesin jahit. macam buta mesin jahit. semua butang2 kat mesin tu aku nak pegang mm..)

1. ni hasil selepas dah buat decoration atas felt. kena jahit jejulur dulu. in case dah teror pakai mesin jahit, baru xpayah nak jelujur..

2. haaa macam ni la kalu dah siap jahit zip..


3. kemudian jahit pulak tepi2 dia tu.. kalau boleh kemaskan yer.. ni buat xkemas lagik huuuu


4. bila dah siap jahit semua, terbalik kan semula pensel case nih... ni la hasilnyaaaa



ok itu saja untuk kali ni. bertemu lagik d lain siaran dan lain episod dalammmmmm.. Mari Menjahit~...
(wah kalah Nurul Syuhadah!)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...