Pages

Wednesday, July 28, 2010

hobi baru!

adeh.. lamanya x update blog. bz? bukan.. hanya aku terlalu malas yg teramat.. sbnrnya aku ada keja baru d ruma hehhe.. buat benda nih- Felt Craft. dulu mula2 aku buatkan untuk ibu ada dalam post yg lepas. comelkan :D dan kakak aku pun mau jugak! dan aku pun buatkan la jugak, kesian dia hehe.. tp aku lupa nak amek pic! *sigh*..nanti aku upload pic hp case tu ok..
dan rupanya kawan dia pun mau jugak mm.. aku buatkan ler..


nah! ni la dia. untuk percubaan shj :D

dan ini untuk kawan dia juak, n anak kawan dia
kak Dewi n baby Avril ( bukan Avril Lavinge ok kuikuikui..)


untuk baby Avril


untuk kak Dewi

aku pun sbnrya baru berjinak2 buat benda nih.. kadang2 nampak macam hodoh tp tu kan baru percubaan hehe.. practice make perfect maaa... harap akan bertambah maju lagik! ngeee...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...