Pages

Friday, June 18, 2010

kenapa mesti selalu ada dua pilihan?

tadik, my laling dah balik melaka. tiga hari macam xcukup.. mm xble jugak cakap macam tu. cam xtau bersukur plak.adei! dan masa dia sampai hari rabu yang lepas, cun2 plak masa tu, ada family angkat ku d kk ajak pegi Mimpian Jadi resort hari ni - Jumaat (last year dah kami pegi sama2) dan aku pun bagitau la ngan my laling. mula2 dia cakap, "no, dont go" belum sempat aku reply, dia dah send sms lagik " sorry silap, pergilah.." aku pun tanpa ada rasa pelik pun percaya dia ok. rupanya2 dia kecik hati huhu..dia dah jauh2 datang cni tiba2 aku plak nak pegi kk. adeh.. salah ku jugak sbnrnya. belum pun sempat dia sampai, aku dah cakap nak jalan plak. macam xhargai dia datang jauh2 untuk aku.. aku bukan apa, aku xsampai hati nak hampakan dorang kat kk. dan akhirnya aku terpaksa memilih antara dua.. family aku pun macam xbagi aku jalan mmm..


aku sebenarnya kecik hati dgn anak sulung family kat kk tu.. adaka patut dia cakap aku nak rampas famili dia??.. fikir logik akal la dek, akak pun ada famili sendiri. nasib dia muda dari aku n aku xnak cari pasal ngan dia(sbb dia anak family angkat aku!) ikutkan hati aku hambur ja cakap ngan dia tu.. sampai saat ini aku masih rasa bersalah sbb hampakan dorang.. maafkan aku!

di saat aku menaip untuk entry ini, my laling masih dalam flight lagi. mgkin dia sampai kl dalam pukul 8.30pm nanti.. mudah2an semua bejalan lancar dan selamat..

p/s : Betapa aku ingin berlari jauh!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...