Pages

Monday, June 28, 2010

Fly my Soul...

kadangkala bila duduk bersendiri
selalu aku melayani fikiran...
hanyut dalam dunia ciptaan ku sendiri..
berfikir ntah apapa..
aku pun kadang tak pasti..
Dalam kekusutan itu,
terlintas juga akan kehidupan yang akan datang..
benda yang lepas, sda terlalu penat aku memikirkannya..
im tired too think about the annoying things again..
bila fikir masa akan datang,
terdetik di fikiran, bagaimanakah aku pada masa itu?
coz i realize untill this moment,
im still like before..
masih lagik seperti dulu..
life sometimes happy..
sometimes gloomy..
sometimes joyful..
dengan kata lain, What goes around comes around..
bila aku fikir terlalu banyak,
maka semakin banyak masalah dan fikiran yang entah apapa timbul..
bila itu aku sedar, better not to think a lot about that..
otherwise i need my antidotes..
dan harus aku akui..
selagi kita hidup..
Hadapi kenyataan dengan penuh kesabaran dan ketenangan...

p/s: di ilhamkan ketika minta dan emosi masih parah, 28Jan2007..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...