Pages

Thursday, May 6, 2010

it's been a while!

wahhh.. lamanya xtgk blog ni.. bukan bz. buat2 bz jak huu... saya adalah bz sbb er.. aritu ai pg intebiu! ntah apapa jak yg d jawap time intebiu tu. sda la salah jalan, sesat lagik. tepaksa mnyusahkan incik intebiu tu turun opis p tgk aku. cessss~ sungguh suka benar saya mnyusahkan org time intebiu yah ( dushh! dushhh! ) tp cam besa, saya tpaksa menebalkan muka untuk another intebiu lagik.. adehh... sungguh saya tidak tahan dgn keadaan ini.waaaaaaaaa~*&%^#^%$^%^%*&^&^$#^$#@#@!#@$#^%

incik temuduga: pernah bekerja?

ai: er pernah ncik. wat bill, org pggl BQ ( bill of quantity!)

incik temuduga: kenapa berenti kerja plak? engko ni asik berenti keje jer?

ai: er.. sbb.. ( masa ni aku blank! apa mo cakap nih? xda soalan len ka? NEXT!! )

incik temuduga: asal tawau eh?

ai: a'aa tawau ( sambil senyum2 kambeng)

incik temuduga: pg cni naik ape? bile sampai?

ai: semalam saya sampai kk. naik flight. malam ni saya balek tawau ( jawap ngan penuh yakin, kompom dapat keja! )

incik temuduga: wah org kaye la engko nih? xpayah keje lah..

ai: ( aik naik kapal terbang pun org kaya ka? jadi xkan la suh aku jalan kaki plak p kk) eh xde la encik. kalu naik bas takut penat plak nak d interview ( sambil senyum paksa)

incik temuduga: adik beradik berapa org?

ai: lima ncik..

incik temuduga: anak keberape?

ai: lima heh..

incik temuduga: anak bongsu.. mesti anak manje nih. datang pun naik flight..

ai: eh xde la ncik, saya anak bongsu, bukan anak manja! (aku cam mo pecah pewut sda time nih!)

incik temuduga: same la tuh.. oklah cik, cuba bgtau kami nape kami perlu amik cik bekerja...

aku pun jawap blablablalalalalalaa... ntah apa2 jak. (sebenarnya xigt suda!)

dan abis la sesi temuduga yg banyak menduga aku zahir dan batin. oppss!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...